Ouwe bak - Reisverslag uit Douarnenez, Frankrijk van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu Ouwe bak - Reisverslag uit Douarnenez, Frankrijk van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu

Ouwe bak

Blijf op de hoogte en volg Clemens

13 November 2014 | Frankrijk, Douarnenez

Het begint nu wel -weer- erg op die mop te lijken van : Ken je die van het schip dat naar Portugal ging?
We konden vanmorgen niet fatsoenlijk de nhaven uit. Herkansingen vanavond en morgenochtend. Á suivre.
In bar Tribord hangt bijgaande poster -zie Foto's), waaruit blijkt dat ook de Bretonse colaboer niet vies is van een woordgrap. Voor zover niet duidelijk Breizh=Bretange, phare=vuurtoren en het was een reclame rond het WK-voetbal in Brazilië.

• 14 November 2014 - 06:02

Hans Mreijen:

Ha Cleem,

In de vele jaren vriendschap sinds Release Haarlem, iets van 40 jaar had ik eigenlijk nooit zo je schrijftalent op papier gezien. Erg goed man. En het zet je aan het denken. Wat is ook alweer eloquent...
    Ik moest denken aan jullie toen in Nederland de eerste storm opstak en het verkeer meteen half plat ging en gedacht werd over code oranje.

Ik blijf je volgen.
    NB 60e verjaardag was succes enne Anne en Lennart zitten in Marokko, wat een wonder, dat zal een andere lezer van dit stuk niet begrijpen maar jij wel. Dat vliegen lukte dus.

Behouden vaart voor het vervolg,.....als er gevaren wordt

Hans