Charlotteville, Tobago - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu Charlotteville, Tobago - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu

Charlotteville, Tobago

Door: Cleem

Blijf op de hoogte en volg Clemens

05 Februari 2015 | Trinidad en Tobago, Charlotteville

Wederom een fraai terras, koud biertje (gaap) en prachtig uitzicht op de Man of War Bay zit ik achter de Mac van François te balen als een stekker. M'n computer zwijgt nog steeds in alle talen, maar m'n telefoon was weer tot leven gekomen en doet het wellicht nog steeds, maar dan in de handen van iemand anders. Gisteravond zaten we op de stoep voor een café waar een verdienstelijk jazz-bandje speelde. Vermoedelijk is m'n telefoon, inclusief de etui met bankpas uit m'n zak gerold (..) en aldus van eigenaar veranderd. Aangezien de verbindingen hier niet goed zijn, wist ik tot vanochtend niet of het blokkeren van mijn rekening gelukt was. Dat blokkeren kan alleen telefonisch, leuk hè? Als iemand een probaat middel kent tegen pechduivels, dan houd ik me van harte aanbevolen. Ik heb nu wel een mooi document van de politie en het lokale bureau van binnen gezien. Never a dull moment op en om de Tres Hombres, die -nomen est omen- in de Pirates Bay ligt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1090
Totaal aantal bezoekers 35794

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 26 Juni 2015

Tres Hombres

Landen bezocht: