BRidgetown, Barbados - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu BRidgetown, Barbados - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Clemens Doedens - WaarBenJij.nu

BRidgetown, Barbados

Door: Cleem

Blijf op de hoogte en volg Clemens

16 Januari 2015 | Barbados, Bridgetown

O.K. ik weet wel dat ik niks te klagen heb in mijn korte broek met een koud biertje op een terras met schaduw en wind, maar toch... dat digitale gesodemieter houdt maar niet op. Nu heeft het scherm van mijn p.c. het loodje gelegd: wachttijd nieuw scherm 2 weken. Een usb-stick met mijn laatste verslagen ben ik kwijt geraakt. Het blijft tobben, maar wel met lekker weer. Vooralsnog blijft het even bij deze korte mededelingen.

  • 16 Januari 2015 - 21:23

    Mar En Tom:

    tis jammer want je ging zo lekker met je digibeet, suc6

  • 17 Januari 2015 - 13:36

    René S.:

    Stick kwijt, wat zou het! Zorg ervoor dat je jezelf niet verliest. Da's belangrijker.
    Zoals ik al eerder tegen je zei: heb je als pr-medewerker van de firma niet recht op 'n laptop van de baas?
    Korte broek, biertje, graadje of 30; in schril contrast met het fotootje hiernaast waarop je in zeiljack staat afgebeeld. Mag er, zolang je aan gene zijde van de grote plas vertoeft, 'n plaatje van jou in tanga voor in de plaats komen? Gaastra heeft vast nog wel wat leuke seniorenmodelletjes XXXL op de plank liggen.
    Nu besteld, samen met je nieuwe scherm laten invliegen.

    Hier helder, fris en rustig na ruim 'n week met stormachtig weer.
    Straks NK sprint op TV; ik drink zo 'n IJ-biertje op je.

    Salut en geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 35896

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 26 Juni 2015

Tres Hombres

Landen bezocht: